Followers

Friday, December 30, 2011

Belajar Menjadi Seseorang

Susah hidup di dunia kalau tak pandai mengawal hal diri sendiri....aku rasa aku memang terlalu bergantung pada orang lain. Kalau kat rumah memang sepenuhnya kat family...memang releks sangat lah. Kalau kat tempat belajar....or mana2 aku bergantung kat kawan baik....sangat bergantung...

Mulai hari nie aku kena belajar menjadi seseorang....tak baik asyik menyusahkan semua orang...sian diorang....nanti kalau kahwin...hee....tak kan baru nak belajar kan....so baik belajar  dari sekarang....

caiyok2....dan aku kena belajar menerima kenyataan....tak semua yang kita sayang....akan sayang kita.... dan tak semua yang kita benci....bencikan kita....aku kena belajar memaafkan...dan melupakan.... kerna suatu masa....jika ditakdirkan...setiap orang yang aku sayang  pergi....aku faham erti "ALLAH swt lebih sayangkan mereka".....

pujuk lah hati menjadi lebih positif....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...