Followers

Sunday, September 16, 2012

Dunia

Cerita dunia ku hanya aku yang tahu...pelan2 aku rasakan hal dunia ku...seperti aku cuba lupakan...perasaan aku tidak seperti dulu...jika dulu aku terlalu mahu menjaga perasaan aku...kini aku biarkan perasaan aku pergi...seperti aku tidak mahu lagi memperjuangkan perasaan aku.

Aku biarkan hati aku sayu,aku biarkan aku dihina...aku biarkan aku tidak dipercayai...dan aku biarkan apa sahaja yang berlaku dekat diri aku. Bukan kerana aku tidak sayang diri aku lagi, tapi aku sangat penat menahan dan bertahan dengan setiap apa yang cuba orang lakukan dekat aku.

Perasaan nie jika dilayan diri sendiri yang rugi...seperti tahun2 yang aku lalui...seperti aku membiarkan perasaan aku menguasai diri aku. Kini biarlah...aku seperti tahu apa yang akan berlaku di depan ku nanti...jika itu yang terjadi...sesungguhnya...aku bukan pergi meninggalkan perasaan ku...tapi aku pergi kepada yang cintakan ku...

Semua ketentuan ALLAH swt...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...