Followers

Thursday, November 3, 2011

Jauh

Malas dah nak fikir pasal study...dah nak cuti ini ingat nak jauhkan diri dari semua berkaitan dengan study...huhuhu. Perlu ketenangan untuk dapat idea yang lebih bernas. Ermm mungkin itu lah masalah student sem last...busy memanjang dengan psm...test...kuiz...dah macam tak ada life. Hidup penuh dengan kekusutan...ditambah dengan dugaan yang tak menentu...Memang parah kalau tak mampu bertahan...boleh nangis kuat-kuat....huhuhuh.

Test semalam memang terasa seperti di penjara...huh...nie lah kali pertama aku rasa seakan terdesak untuk menulis cantik-cantik...hilang seni tulisan aku...hee. Walaupun test C++ memang susah...tapi aku dapat belajar sesuatu...hati yang terlalu didesak...akan memaksa akal untuk membuat pilihan yang betul. Dari hilang markah semua...baik kita fokus kepada yang mampu kita lakukan. itu lah yang aku buat semalam...rasa puas dengan tindakan aku...walaupun tak semua soalan aku jawap...

Dah habis jer jawap test...Jom wayang...heee...dalam duit yang tak mengizinkan pon sanggup turun wayang...semata-mata nak lupakan sesuatu yang aku menusuk kalbu...orang kata macam mana kita buat...kita tetap ingat...menang susah nak tenangkan diri. Kalau asyik berfikir benda lalu...sesuatu yang berlaku perlu kita terima dengan hati yang terbuka... Alhamdulilah...aku mampu lakukan... tawakal untuk menerima jawapan test.... =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...