Followers

Tuesday, November 8, 2011

Karangan

Aku suka membebel...kalau membebel kat orang lama-lama mesti orang meluat...heee...Jadi membebel kat blog kasi puas hati. Orang yang suka membebel nie tak ramai kawan...betul ker?? hu...menakutkan betul lah...tapi kan cikgu memang suka membebel kan...so tak pelah...nie kira ada sikit bakat nak jadi cikgu...eceh. Demam dua minggu asyik membebel dengan semua orang...agak nak marah jer...main marah jer....bila fikir balik macam rugi sangat lepaskan marah...tapi itu semua kan takdir...dugaan yang datang memberi ruang untuk kita menjadi lebih baik.

Susah nak nilai kebaikan sendiri...kadang2 kita rasa diri kita baik, tapi orang lain anggap sebaliknya...Tertekan sebab diri sendiri lebih susah untuk kita maju...ermm...sebab diri kita sendiri kita tak percaya... macam-macam keajaiban kat dalam dunia nie yang kita sendiri tak pernah terfikir.... Itu lah akal yang berguna...nilai sesuatu berdasarkan rupa tanpa melihat nurani nya.

Orang yang menggunakan tenaga akan berasa letih...tapi orang yang menggunakan akal akan berasa lebih letih...Penat dah membebel nie...hee... ngantuk dah nie...mood yang baik untuk tido...

Semoga kita tidur dalam lindungan ALLAH swt....sesungguhnya...dari IA kita datang dan kepadaNYA kita kembali....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...