Followers

Sunday, February 12, 2012

Luka Di Hati

Dah lama luka nie....mungkin sebab lama....dan mungkin jugak sebab baran aku....luka nie macam nak menjadi lebih teruk...payah tuk aku terima semua nie....kalo lah aku boleh lupakan.....kalo lah aku tak punya perasaan...terasa diri semakin baran....terasa hati semakin tawar.....tapi jauh disudut kamar hati ku.... aku mengharapkan semua pulih seperti dulu....
aku nak buang semua kata2 keramat yang asyik menikam hatiku....aku nak lupakan semua kesalahan....aku nak mencari diri aku semula.....diri yang dulu sabar....diri yang dulu disayangi semua....diri yang dulu sentiasa fokus dengan masa depan....aku rindukan diri aku yang dulu....
Ya ALLAH swt....mengapa tekanan yang aku dapat memaksa aku bertindak kejam dengan diri aku....

1 comment:

  1. Pesan nabi buat ummatnya "La Tahzan Innallah Maana - Jangan bersedih, sesungguhnya Allah sentiasa bersama kita"

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...