Followers

Wednesday, February 15, 2012

Takdir ALLAH

Hari nie....kesabaran di uji lagi....ermmm....nak luahkan kat dia....but dia busy dengan orang lain.... jadi ape guna nya blog nie....heee. Tadi aku jumpa sesuatu yang sepatutnya aku tak perlu lihat dan nilai.... kejadian berlaku di sepanjang jalan pulang ke hotel dari sungai siput...

tujuan murni pergi sungai siput diuji dengan....jalan yang agak gelap dan seram.... tengah seronok2 ktorg ketawa....tetiba miera tarik baju aku dari belakang...lepas jer dia tarik....paksa aku fokus tengok jalan jangan main hp...aku mula rasa sakit bahu sebelah kanan....huhuhuu....aku pon mengamuk ar cakap dia cekik aku... dia pon cakap....aku tak cekik ar....ak tarik baju k....ko nie nape...habis jer ayat dia....aku terus rasa seram...memang seram ar....aku pon diam...pastu aku pegang kedua-dua belah bahu aku....aku baca ayat kursi...alhamdulilah aku rasa lega sikit....but bulu roma tetap naik...heee....

sampai jer depan hotel...lagi satu kejutan aku tengok...terus aku rasa nak pengsan....hohooho...memang aku rasa nak duduk dalam keta jer...tak mau keluar....seram nyerr.... keluar dari keta....memang pening sikit...aku cepat2.....masuk dalam hotel....tak sanggup tengok tuk kali ke3...

Moral dari citer aku nie....mungkin aku tak tido malam nie....hohohoo....YA ALLAH...jauhilah kami dari semua nie....amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...