Followers

Tuesday, March 27, 2012

Masa ku

Masa itu bukan untuk kamu lagi....dulu aku fikir bila kita busy kita boleh lupakan orang yang rosakkan emosi kita....tapi aku silap...bila kita benar2 maafkan orang tersebut semua yang serabut dapat kita hindari...sekarang masa aku tak lagi aku habiskan dengan nak fikir or nak marah2 orang yang dah bagi kesan kat hati aku. walaupun orang itu sendiri tak tahu apa yang dia lakukan dalam sengaja atau tak, hanya tuhan yang tahu apa yang aku rasakan.

Tapi kini aku lebih suka habiskan masa aku dengan memikirkan macam mana nak bagi student cepat tangkap ape yang aku ajar. dah jadi cikgu nie tanggungjawab nak beri ilmu dan pelajar dapat tue macam dah ada dalam diri. ilmu kalo dikongsi akan lebih berkembang.....nielah yang cuba aku lakukan, kembangkan ilmu kepada semua...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...