Followers

Monday, May 14, 2012

besday saya...

alhamdulilah masih bernafas dengan baik...cuma sejak akhir2 nie saya mula rasa penat...penat....pastu adalah nak pengsan2....macam pening2 lalat lah....huhuhu...mungkin sebab terlalu busy atau banyak sangat benda sedih saya fikirkan.

inilah hari lahir saya dimana abah saya tiada di sisi lagi, sedih memang sedih sangat tapi saya bertuah ada mak yang sentiasa disisi....alhamdulilah...ALLAH itu telah menyusun perjalanan hidup kita... Indah di mata semua melihat diri ini gembira....tapi jauh di sudut hati....saya masih memikirkan setiap perkara semasa arwah abah ada...banyak benda yang saya ralatkan....kadang2 saya terdiam memikirkan apa yang patut saya lakukan untuk keluarga...

mungkin gembira kita seketika...sedih kita seketika....tapi hati kita tetap selama-lamanya ingat kepada orang yang kita sayang...

semoga azam di hari lahir ku....berjaya...di dunia dan akhirat....


semoga abah menanti anaknya di syurga....aminnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...