Followers

Sunday, May 13, 2012

ibu berkerjaya sentiasa disisi

hari ibu yang bermakna pada diri ku nie...semalam mimpi mak, sedih sgt...mimpi ku bermula dengan aku sendiri tidak sedar bahawa dalam mimpi tersebut ibu ku sudah tiada seminggu yang lalu...hidup ini allah sahaja yang tahu... dalam mimpi aku betul2 menyesal menangis dan sungguh tidak dapat aku terima keadaan itu.... aku lemah...benci...benci dengan ape yang berlaku...

alhamdulilah itu hanya mimpi...mimpi yang menyedarkan aku bahawa aku ada ibu yang paling aku sayang...dia lah yang sentiasa menyokong setiap tindakan aku...dia yang selalu menguruskan hal peribadi aku....dia yang memasak dan memberi bekal untuk ak....sehingga sekarang...walaupun aku dah bekerja...ibu aku tetap bekal kan bekal untuk aku....indah sungguh kehidupan ini...

sungguh indah setiap yang ditakdirkan allah kepada diri ini... hari ini mak tak sihat....setengah hari aku temankan dia...mula2 pergi klinik, kemudian gi market...happy sangat dapat berjalan2 dengan mak....walaupun aku jarang luahkan aku sayang mak....tapi aku xpernah rasa bersalah kalau sengaja melukakan hati mak....bagi aku....mak adalah orang yang faham aku...walaupun dia tak pernah tunjuk...

terima kasih mak...kerana ada disisi anak mu.... luv u

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...