Followers

Thursday, May 3, 2012

Itu yang DIA mahukan...

alhamdulilah ALLAH sayangkan kita dengan memberikan dugaan yang kita boleh hadapinya.... cuma hati...hati yang terasa sakit mungkin tetap akan menangis...

YA ALLAH...dah 2 malam...saya rindukan dia...rindukan setiap kata-kata dia untuk saya teruskan usaha. entah kenapa...pelan2...semakin nak habis belajar...saya mula rasa satu kesedihan...kesedihan...yang dulu dia ingin sangat melihat anaknya berjaya...berjaya menjadi seorang guru...YA ALLAH....kenapa berat sungguh rasa hati ini bila kenangkan kata-kata dia dulu....sungguh...dugaan ini menghilangkan rasa ku di dunia ini...

sungguh perasaan ini berat untuk aku tanggung...aku mula buntu dengan tekanan rasa ini....sedih2....tapi tak mampu aku hilangkan dengan airmata....


semoga arwah abah tenang di sana...al-fatihah....

walaupun ayat akhirku....YA ALLAH kau selamatkan lah abah ku....kau berikan lah dia peluang melihat anaknya menjadi seorang guru...

tapi ak redha...kau lebih sayangkan dia....

semoga ak mampu menjadi seperti yang arwah abah inginkan....amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...