Followers

Sunday, June 3, 2012

Hati

orang akan ketawa apabila kita menangis....tapi hati kita jugak yang menemani....semua yang berlaku pada diri kita adalah takdir dari ALLAH swt.... ape yang berlaku terima dengan redha....mungkin sebelum nie aku pernah sedih sangat tengok hp ku hancur begitu...

tapi kali ini....aku tak merasai apa2....cuma yang aku rasa lega.....dan penat...mungkin dah terlalu sangat aku perjuangkan....mungkin dah keterlaluan aku.....terhadap harta benda aku....itulah cara terbaik....


melepaskan....dan biarkan apa yang berlaku....ada sebab sesuatu yang berlaku itu....

<<<pesanan...tengok2 hp kamu....jangan sampai jatuh berkecai....>>>

2 comments:

  1. ye...sama sama la kita redha...kereta saya di kiss org yang gatal sgt...sakit hati melihatnya..

    ReplyDelete
  2. yeke....awk tau ker org tue...xpela...biar kita terima dengan hati tenang...insyALLAH....perkara itu akan membuatkan kita tenang..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...