Followers

Monday, June 11, 2012

Sekolah Pertama

Hari nie masuk jer perhimpunan dah mengantuk...asyik nak tertido lah...hohoho....pukul 8 bermula mengajar form 4...tetiba otak menjadi sakit melihat bengkel yang berserabut...bermula lah aktiviti form4 mengemas bengkel...habis jer  mengemas aku mulakan kelas dengan memberikan beberapa soalan berkaitan lukisan...hahaha... rasa seronok pulak kenakan pelajar yang ala2 manja dan malas2 belaka nie...

hari ini agak tegas sikit...aku arahkan mereka semua siapkan lukisan sama seperti aku ajar dihadapan...kira tak leh ar diorg nak ambik kesempatan malas2 nie...untuk keluar rehat....pelajar semua kena tunjuk dahulu lukisan kat aku....kalo aku rasa tak puas hati...aku suruh betulkan...pastu tunjuk lagi sekali.

kelas ganti pulak....hari ini mood nak memberi sedikit ceramah berkaitan masa depan pelajar....setakat ini...aku rasa seronok sangat....sehingga lah...masa tuk pulang...baru rasa tak sihat....penat sangat....


untuk tidak memberikan tekanan kepada diri....aku mengambil keputusan untuk tidak hadir sukan tara....bagi masa untuk diri ku rehat sepuasnya....alhamdulilah....bangun jer dari tidur...badan rasa sihat sihat...sekarang dalam proses memberikan semangat kepada diri....


alhamdulilah.....hari yang indah...semoga esok lebih baik lagi =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...