Followers

Monday, August 13, 2012

Khas Untuk Diri Ku

Sangat berbangga menjadi seorang yang mampu berubah ke arah yang lebih baik. Sekarang dah pandai kemas barang, tak sepahkan barang lagi, pandai basuh baju sendiri, pandai basuh pinggan sendiri...kali nie tak lagi ak dengar suara orang yang menyuruh aku buat semua itu, sebab aku dah mula pandai buat sendiri....Sungguh besar perubahan di bulan ramadhan nie....alhamdulilah sangat bersyukur sudah mula maju ke depan...dan depan...


Jika hari ini aku pergi...aku harap pergi nya aku sebagai seorang anak yang baik, rakan yang dipercayai...kakak yang dihormati...adik yang disayangi... Jika aku masih bernafas untuk hari2 yang akan datang...aku harap aku lebih maju...dan sentiasa Mencintai ALLAH swt...harap aku tidak jatuh di landasan yang lurus...amin....

salam ramadan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...