Followers

Sunday, August 19, 2012

Penat yang berbaloi

Korang rasa kalo hati korang disakiti korang boleh releks x? korg boleh senyum tak...or korg boleh lagi sayangkan orang tersebut?? jawapannyer mulut mesti cakap tak boleh releks...sakit sangat...nak sayang lagi...boleh blah...tapi dalaman korang pelan2 korg pujuk hati maafkan orang tersebut dan rawat luka korang sendiri.nak buang rasa sayang tue langsung memang tak boleh.

Aku pulak, entah lah..kadang2 aku sendiri terfikir apa yang aku lakukan...salah ker kalau aku nak tegur or nak bagi pendapat, aku bukan nak aturkan hidup sesiapa pon disekeliling aku...cuma aku berharap yang baik dapat yang baik. Aku cuma mahukan seseorang yang faham aku, boleh memberikan ruang masa bersama aku, melayan citer aku...memberikan ruang aku meluahkan kelukaan...dan memberikan semangat di setiap langkah aku. Mungkin cara aku salah...mungkin jugak aku memang ditakdirkan punya hati yang sangat susah untuk lupakan orang yang aku sayang...mungkin jugak aku memang dilahirkan begini terlalu sayangkan orang yang sentiasa ada disisi aku...dari keluarga...kawan baik...kawan2...dan orang yang berjaya mengambil hati aku.

mungkin betul hati aku tak ada lagi dengan aku...sebab tue bila aku berkawan dengan sesiapa pon aku rasakan kekosongan...aku mula rasa rindukan hati ku. Aku penat kan diri untuk melupakan semua memori yang membuatkan aku sangat sedih...aku cuba hentikan setitik air mata aku mengalir lagi...aku cuba menjadi kuat di hadapan semua orang...aku cuba gambarkan betapa gembira aku sekarang..aku cuba menjadi seorang insan yang lebih bagus...lebih matang...lebih baik... supaya kata2 itu hilang di fikiran aku... "menyesal" kalau boleh aku nak elakkan telinga aku dengar ayat itu lagi. Ianya amat menyakiti hati aku. 

Nielah rasa yang aku alami di malam aidilfitri...

Selamat hari raya...maaf zahir dan batin


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...