Followers

Saturday, October 29, 2011

죄송합니다

Jom ambik bahasa korean...ermm aku dah ambik bahasa spanish...Bahasa asing yang wajib aku ambik kat sini... Jadi kalau diberi peluang lagi...aku nak belajar bahasa korean dan jepun...teringin nak gi sana. Maaf itu makna bagi tajuk aku entry aku.

Mesti korang fikir aku ada masalah dengan orang kan...TAK...aku tak ada masalah dengan sesiapa pun...cuma aku ada masalah dengan laptop aku dan diri aku sendiri. Seminggu nie banyak berita sedih aku dapat dan bercampur gembira...ermm sakit minda nak berfikir...tapi hidup kena teruskan  macam biasa...mana boleh moody2 depan orang...karang nyampah pulak...simpan jer buat renungan sendiri...

Pedih luhur hati fikirkan laptop yang kena virus...ditambah dengan external kena virus jugak...huhu... Semua maklumat psm ada dalam tue...aku memang down....down sangat-sangat....tapi ada hikmah disebalik sesuatu dugaan...Alhamdulilah hari nie semua kembali normal...laptop dah kembali ceria...maklumat psm dah dapat...cuma duit jer tak ceria...hehehe.

Sekarang jom study betul-betul, jangan leka lagi....kepada yang belum psm...beringat..pastikan aset peribadi anda dalam keadaan baik. Bertindak sebelum parah...jadikan aku sebagai tauladan....hehe. Jangan asyik melengahkan sesuatu masalah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...