Followers

Wednesday, October 26, 2011

Cameron

Asyik bermain FB tertengok gambar lama...disaat-saat bergembira bukan main lagi...haha...naik cameron hanya bertiga, dah lah semuanyer girl...masih solo pulak tue...hehe. Menggunakan jalan Tapah cameron, hanya memakan masa 45 minit untuk sampai di atas tanah rata, dekat kan...cuma kena ambik langkah berhati-hati semasa memandu. Aku cadangkan jangan membawa terlalu ramai penumpang < jangan penuh keta> sebab untuk mengelakkan kereta anda rosak atau semput di tengah jalan...hehe. Gear yang perlu anda gunakan adalah gear 3 dan gear 2. Kalau di kawasan landai...boleh gunakan gear 4 semasa melaluinya.

Pastikan anda membuka tingkat kereta untuk mengelakkan pening lalat. Biasalah kawasan-kawasan tinggi jalan memang berliku-liku. Bagi aku kalau nak mengelakkan muntah dalam kereta...kita kena banyak berborak..sembang jer pasal ape2 pon asalkan tidak menganggu cara pemanduan kita.

cantik view...

Jom singgah hotel nie
ladang teh
tanah rata
ladang strawberry
sedapnyerr

beli...membeli

jom minum teh perisa strawberry
masa tuk pulang
singgah di lata iskandar
Ape ditunggu lagi...jom ke cameron... perbelanjaan yang aku keluar untuk minyak hanya rm40...itu pun ada lebih...hehe...kalau berbelanja beli makanan, sayuran, bunga,hadiah....ermmm tak banyak mana pun...hehe.

Jemput datang ke Cameron...

cantik bunga nie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...