Followers

Wednesday, October 5, 2011

MOOD PSM PLUS TIDOO

semestinyer korang akan pilih tido dari bersengkang mata menatap laptop dan buku-buku yang tebal. Student life berbeza sikit...kami pilih bersengkang mata dan membelek buku-buku tebal. Kalau tak cukup bahan boleh menangis. Tuela yang terjadi pada aku, untuk sem ini mood bertambah-tambah rela menatap buku-buku tebal. PSM...atau nama penuh projek sarjana muda, semua pelajar degree akan menghadapinya, nak siapkan memang payah kalau tak ada usaha dan akan menjadi beban kalau lengahkan.
lukisan tangga

Kerja sendirian berhad nie leh meletihkan tapi memberi kepuasan pada diri sendiri, banyak sebab boleh menyokong kata-kata aku tue. Cuba korang fikirkan, setiap kerja korang yang sediakan...nak berurusan korang jugak kena lakukan, nak bercakap dengan pihak atasan jugak korang, nak dapatkan penulisan yang bagus jugak korang kena tulis...so kesimpulannya memang korang lah yang kena pandai...jadi secara automatik korang akan pandai dan faham ape projek sarjana muda korang =)

fareez yang tolong ajarkan....heee
biasalah bila dah bosan dengan psm nie...mata mula lah nak kelain....mula lah on fb...on blog...hee... n makan lah...macam-macam lah asalkan tak tengok keje psm nie....huhuhu. Bukan senang nak jadi senang, adat manusia memerlukan masa tuk rehat. Tido pada aku sangat penting walaupun esok ada exam penting, aku rela study ciput dan tido cukup....sebab minda aku memang tak boleh nak fokus kalau tidoo aku terganggu...faham-faham lah....hehehe

antara buku kegemaran aku disaat boring
kepada semua student u...terutama yang ambik PSM...matangkan diri anda, usaha sedaya mampu... Banyakkan berdoa dan yang paling penting jangan kedekut ilmu, berkongsi itu mudah membantu kita di masa akan datang =)


kejayaan hak milik setiap insan... Mencari lebih baik dari meniru....heee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...