Followers

Sunday, July 24, 2011

fuyooo....terkena...hihi

Assalamualaikum...

Ada sedikit citer pasal "Fuyoooo...Terkena" . Al kisah bermula apabila tirah membuka laptop, dengan sepantas kilat dia bergerak ke bilik aku sambil berkata... "weeeeiii harinie besday zana jom lah kita wish ramai2, jom lah pelan kenakan dia, kita dengan juju dah macam2 fikir tadi tapi terlupa nak wat" Sepantas kilat aku melihat jam kat laptop aku....dah kul 12.10am...Fuyooo malam2 nak keluar ker?? hihi..

misi kenakan zana
 Dengan sepakatan kami semua merancang nak kenakan zana dengan membaling tepung. Dimana trah sebagai pelakon utama, aniz pembantu 1, juju pembantu 2. Kak tie dan aku sebagai penyerang utama...hahaa.. Memang kelakar bila macam2 pelan diorang wat...aku memang releks jer sebab asyik tergelak je.
bersiap nak gi umah zana

Kami bergerak dari umah jam 12 lebih...sampai di rumah besday girl... Trah menjalankan lakonannyerr.... "kak na, umah kitorang tak ada elektrik...kak na kami semua nak tumpang tido sini" aniz.."zana tengok nie kita dah bawak selimut...takpelah kita tido bilik anem dengan juju...diorang tak ada kan??" juju.."zana kesian kitorang tengah rancak main laptop tetiba elektrik xada...takut giler".
aku...tak banyak cakap terus mendapatkan sai yang berada diatas...seterusnya aku bagitau pelan nak kenakan zana...hihi.


gaya kerek...tuk menjayakan misi

Dalam rancak sembang, kak tie sebagai pembawa bahan rancangan di minta pergi ke tandas tuk bersiap sedia. Seterusnya aku mengambil bahagian tuk melempar tepung tersebut. Zana yang pada mulanya tak mahu pergi ke dapur, di gerakan oleh aniz dengan dialog " zana, dina cakap peti ais hg rosak, di yang buat...dah tak ada lampu, jom lah gi tengok" . Zana sampai jerrr....aku tak banyak cakap terus jer melempar tepung kat kat dia...diikuti sai...hihi...kelakar but memang best lah..
kami beramai2 menyanyikan happy besday tooo youuu zana....Semoga ALLAH swt.. sentiasa melindungi kamu dari sebarang kejahatan dan diperluaskan kebaikan serta rezeki yang halal... aminn.

seronok kenakan orang...hihi


kena mengena menjadi hobi...
bila terkena jangan nak moody...
kepada zana happy sekali...
semoga sentiasa dimurahi rezeki...


pelan trah....terbaik .

khas untuk mu zana...hihi :)

8 comments:

  1. perghhh..sempat lagikkkk amek pic lam fb ak ek..nywy thanks to u'all kerana berjaya menjlnkn misi 'BANG BANG BOOM' special 4 besday gurl... ZANA...1st time celebrate besday org, tgh2 mlm buta sggp kuar gara2 na kenakan ZANA..kowg sume mmg TERBAEK! n i'm still waiting 4 the next besday...wait n see..hahaha :P

    ReplyDelete
  2. hahaha....sy pon xsabar nak kenakan yg lain...hihi

    ReplyDelete
  3. mari kenakan cik blogger..

    ReplyDelete
  4. ish2..pantun dieeee..hahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha...sedap kn...nnti story pasal jem lah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...