Followers

Saturday, July 23, 2011

blogger + cool blog = artis

assalamualikum....

Pelik tapi benar....hihi...dari pagi sehinggalah ke petang kot aku tak makan...Rugi betul tak puasa...huhu. Hari nie memang badan aku tahan lasak betul, dah lah tak makan nasi...hanya makan bihun pama punya lah nak jimat...hahaha. Tak lah, aku dah tak ada selera nak makan nasi sebab semalam cik yamm dah belanjer makan nasi...banyak betul lauk nyer...ikan siakap... tak habis aku nak makan...hihi...thanks cik yamm...nanti ada rezeki lebih lagi belanjer tau...hihi.

mencari sesuatu

Harinie teringin nak makan cool blog. Niat nak gi tengahari tapi cik yamm puasa. Jadi aku ajak budak umah gi pas maghrid lebih afdal bila kita dah solat. Sebelum sampai BP Mall, aku ajak diorang singgah pasar malam berhampiran. Berapa kali ronda2...akhirnya aku tak beli apa2 pon...
hahaha...sebab aku hanya nak makan laksa. Memang tak lalu nak makan nasi. Kira demand jugak lah aku nie. Tak salah kan demand sebab dari membazir baik beli apa yang kita rasa nak makan jer.

nie jer yang aku nak malam nie

Sampai jer BP Mall memang tak ingat dah niat sebenar datang sini... hahaha...Apabila melihat artis di pentas...Bertuah2...dapat tengok live Iqwal dengan Keena nyanyi. Serius kami semua tak lepas pandang iqwal...comey tau...hahaha. Dalam hati memang dah niat nak ambik pic dengan dia.... Nie buktinyerrr...hihi

iqwal dgn adina
Pas beli jer cool blog. Aku ajak cik yamm dengan juju makan kat atas, aku dengan aniz tak makan. Sebab memang tak nak makan....hohoo. Bajet tak lapor kn...hahaha. Habis jer diorang makan aku ajak lagi diorang ambik pic dengan iqwal....kali nie kami semua dapat ambik gambar dengan keena...hihi
Perkara terakhir nak kasi tau...tak salah minat artis...Lagi2 kalo lagu yang dia bawak sedap dan dia memang ada bakat.. suka tarian Iqwal....best...terbaik.

lagi pic iqwal dgn kami
keena bersama kami
Pengajaran hari nie...artis bermula dari peminat. So kalo iqwal tue terkenal pasnie...kami semua tak terkejut sebab dia melayan peminat dengan bagus sekali...sama jugak dengan keena. Jangan sombong pasnie tau...hihi.





suara merdu ada bakat...
bila menyanyi ramai peminat...
adik iqwal memang hebat....
semoga menjadi artis berbakat...

juju dgn keena... juju photographer
terima kasih semua yang membaca :-)

9 comments:

  1. saye jumpe ana raffali..akim..salma..untung keje kat KL sentral..ekeke

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...mana pic?? nie yg tak puas hati nie...hiihi

    ReplyDelete
  3. rugi nye xjoin korg...cls pnyer psl...huhu
    cool blog satukkkkk! :0

    ReplyDelete
  4. wah2..ade gak pitcha kte..urmm iqwan comey....

    ReplyDelete
  5. hihi...trah xpe2 nnti ada rezeki kita gi ramai2 tau...huhu

    ReplyDelete
  6. ei ape 2?..iqwal?..ape tangan2 tu?..k-pop?..hukkk~

    ReplyDelete
  7. yup iqwal...kenal ker?? hahaha...ada lah sikit gaya k-pop...

    ReplyDelete
  8. x minat..x kenal pon xpelah..bukan prejudis..tp biarlah dia dengan dunia dia, bersama peminat2 dia..x boleh masuk genre2 macam beliaw ni..heheh~

    ReplyDelete
  9. hohoho...betul jugak tue...lain orang lain cita rasa kn...hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...