Followers

Friday, July 22, 2011

Secepat kilat...

Assalamualaikum...

Bila mood menguasai diri...Alhamdulilah lukisan auto cad siap seperti yang dirancang. Harap lukisan ini diterimalah...Terima kasih kepada yang membantu dari jauh mahupun dekat. Sebenarnya dah 3hari aku edit lukisan ini, mungkin mood tak berapa nak rajin dan mungkin jugak aku suka wat keje last minit ataupun mungkin aku rasa lega sangat dah ada bahan....hihi... Entah lah yang pasti lukisan dah siap, tapi hati tetap tak berapa nak puas...

Sebab aku merasakan lukisan aku kecik sangat nak dibandingkan dengan lukisan group lain. Lagi aku cuak...apabila skala 1:150....ditambah dengan lukisan aku yang terlampau bercirikan kemodenan... Syarat yang lec aku nak, mesti terapkan nilai kemelayuan dalam pembinaan. Aduh...bertambah cuak nie...

kekemasan dapat menarik mood positif

Mungkin ini lah namanyer belajar, kita tak mungkin dapat memberikan 100% kehendak yang di perlukan tapi kita dah mencuba. Mencuba lebih baik dari tak lakukan apa2 kan. Kalau lah ada orang membantu dari jauh...hihi...masih mengharap tue...hoho. Apa2 pun aku suka dengan hasil keje aku. Tak kisah lah sekadar menjadi pengedit berkerjaya...hihi. Asalkan lakukan sesuatu tuk masa depan. :)


mood nie datang bila hati kita sentiasa ceria dan mahukan perubahan. Jangan asyik nak negatif jer...Bawak bertenang dan banyak kan berselawat. Sesungguhnya diri yang sentiasa berselawat dapat menjauhkan diri dari Syaitan. Pelajaran pagi nie...jangan mudah putus asa. Jalan ada kat depan jangan duk main tarik2 orang lain...Jalan sendiri, bila jatuh...tenang bangun...dan terus jalan...berjalan sehingga dapat ilmu di dunia dan akhirat...


dah pakai sepet sekarang...hanya bila perlu

ilmu itu pelita kehidupan...
mood itu kenyataan perasaan...
dunia nie hanya persinggahan...
akhirat jua suatu kepastian...


tenangkan diri....banyakkan berbakti kepada diri sendiri :)

2 comments:

  1. gud luck for team korang....present elok2..nnt umah aku korng design la tile dpn 2.....wat landskap skali ke??FOC tau..

    ReplyDelete
  2. hahaha...terima kasih juju...insyALLAH kalo free leh ar watkan...but mahal sikit ko kena bayar...mahirkan...hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...