Followers

Monday, July 18, 2011

Auto Cad Vs Pelukis Pelan = Adtec

hari pertama gi adtec
Assalamualaikum...rasa macam dah lama tak mengarang nie...hihi..al maklum lah sabtu dan ahad kena wat keje site di adtec..,memang penat, asyik tido jer...dan tido lg...hihi...cuba mengumpul tenaga. Malam nie macam ada aura nak citer pasal kursus yang aku kena ambik di adtec...ramai yang salah sangka konon nya kursus nie tak mendatangkan apa2 kat kami semua bakal guru. Tapi bagi aku dan rakan seperjuangan, kursus nie memang patut kami semua ambik...antara sebabnya ianya melatih kemahiran kami semua dalam auto cad...dan kemahiran kerja-kerja amali kejuruteraan awam binaan....eceh..skema btoi ayat aku...hahaha...dari erti kata lain, mengajar kami menjadi bakal guru yang berkemahiran dalam kerja amali. Auto cad walaupun aku dah ambik kos tersebut sem 2...tapi kemahiran aku tetap ciput...hihi

geng auto cad seksyen 2
kelas auto cad bagi aku paling seronok, semua orang happy jer walaupun lukisan diorang tak siap. En shahrom memang bestlah  cara dia mengajar...hampir keseluruhan budak kelas aku teror auto cad..hihi... boleh lah kalo nak suruh wat lukisan rumah...berbaloi ikuti kelas auto cad nie sebab kita dapat merasakan diri menjadi pelukis pelan sebenar...lalala...walaupun masih baru...

rasa bahagia dapat lukis sendiri
fokus btoi dia nie wat keje...
Walaupun kami semua kena naik bus pukul 3ptg dari uthm... kelas bermula pukul 5ptg di adtec...dan tamat kul 10mlm...tapi disebabkan suasana pengajaran yang memang releks dan kami semua boleh lah follow...waktu yang berlalu memang tak terasa...Auto cad kalo kita nak mahir kena banyak latihan dan kena faham...aku rasa setakat nie ilmu yang aku dapat alhamdulilah aku boleh gunakan...lagi satu belajar auto cad nie xleh kedekut dengan orang lain, lagi kongsi lagi mahir....lagi ajar kawan2 lagi senang kita tangkap...ilmu yang berkat lebih mudah dapat...

berkongsi ilmu


Dalam seronok2 belajar auto cad nie, perkara yang tak dapat dielakkan adalah latihan...agak susah jugak latihan yang kami semua dapat membina sebuah dewan serbaguna...sediakan pelan lengkap..bercirikan kemelayuan..huhuhuu...boleh memuatkan seribu orang. Bunyi macam susah...btoi2 rasa susah...tapi dalam susah tue ada jugak senang nyer....Latihan diberikan dalam kumpulan. Ahli kumpulan aku bersiap sedia siapkan lukisan tersebut dalam minggu nie jugak...ingat present 24julai...hohoho...dah nak dekat nie...

ahli kumpulan
Meeting dah dibuat dan tugas setiap ahli dah dapat, cuma tinggal nak siapkan jer. Mungkin sekarang nie ramai yang berjuang siapkan auto cad...aku jer yang rajin bermain fb dan blog...hahahah... orang kata ambik mood sebelum fokus kepada kerja..hihi

curi tulang...hihi

dewan serbaguna wajib disiapkan...
semua ahli mula berbincang...
kerjasama sangat diperlukan...
supaya dewan siap seperti dirancang...

makmal auto cad
semoga berjaya siapkan dewan... :)

6 comments:

  1. WAH..TERBAEK LA DIN....nak bljr lukis pelan.. :)

    ReplyDelete
  2. mai...mai ak ajarkan...pastu dah pandai leh ar tolong wat dewan serbaguna....hihi

    ReplyDelete
  3. patot tambah..kelas fb time waktu autocad tu!

    ReplyDelete
  4. haha..memang plan nak wat mcm tue...hihi...nak join lah tue..haha

    ReplyDelete
  5. as salam di mana saya boleh dapat kan pelajar yang berkemahiran untuk gunakan autocad
    di mana kami memerlukan mereka untuk projek kami di kuala lumpur.
    jika ada yg berminat boleh hubungi saya di fafaisal15@gmail.com atau 0122870666 untuk maklumat lanjut terima kasih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...